31.08.2008

Kina og Henriette: )



Robert og eg bestilte mat på Kina i dag.. Og siden eg ikkje er vidare intressert i varme grønnsaker passer det ikkje alltid meg så bra! Men eg klarer jo alltid å finne noke uten grønnsaker. ( la meg prestere å sei at eg liker grønnsaker, bare ikkje varme/kokte.) Idag så såg eg på menyen at dei hadde det klassiske nudler med kylling, så da tenkte dumme meg at det ikkje kom til å være noke grønnsaker i den, bare sursøtsaus. Så feil kan man da ta:) så blei ikkje mykje middag på denne jenta i dag. Ikkje at eg akkurat trenger dei eksta kiloane uansett; )





ute kos: )
Ahh, verken eg eller Henriette hadde noke og finne på i kveld, så eg og min kjære far stakk og henta ho halv 8 og no sitter vi to ute på balkongen med søøte stearinlys,tepper, is og eg har kaffe, mens kjære Henriette verken liker kaffe eller kakao: /


Henri er herlig, og chill:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Finpelsjakkesweeeeety<3