24.08.2008

Herlig helg: )

Lørdag:
i går starta eg å male igjen med en gang eg stod og hadde blitt ferdig med frokosten: )
da malte eg dei siste to strøka og mangler derfor no baare å male listene mine knall oransje: )
I fem tida var eg da ferdig med malinga og utrulig trøtt..Men kunne no ikkje sove! So eg for bort til Oda og vi lagde balis kyllinggryte, spiste is og koste oss med filmen "dum og dummere" : )
Det var chill også såå kos^^,

Oda har foresten fått seg nytt rom som ho mala sjøl, ganske fint: )

Bilder av rommet eg har malt kjem når listene er ferdigmalt på mandag: )






Søndag:
når eg og Oda sto opp i 12 tida, spiste vi frokost og gjorde høstens første lekser!: ) uff, det var litt vanskelig å konsentrere seg når vi hadde mest lyst og gjere noke heeilt anna. Men når vi var ferdig sånn en og en halv time seinare sendte Hanne melding fordi ho ville opp til meg å sjå gangen eg hadde malt, og rett etter på ringte mamma og spurte om eg skulle spise snart:p så da heiv eg og Oda oss på scooteren og kjørte bort til meg: ) "bla bla bla , bla bla bla!" også kom Hanne, og vi satt oss ned og såg på asos og ønskelista mii, siden eg snart har bursdag!: ) Ps. Sondre kulls og; )
foresten lurer dokke på str. min ¨på asos så er den 8 i sko og 12 i topper, gensere og kjoler: )






Når Oda for heim, gjekk eg, Tinka og Hanne en tur opp skogsveien vår og der møtte vi på to biller: ) eine var levande medan den eine blir mitt framtidige Naturfagsprosjekt ( vi har eksklusjostur på onsdag og da skal vi ta med dyr på labben) Såå eg ligger ett lite skritt foran;)




Når vi endelig hadde komt oss heim fra skogsturen skulle egentli Hanne heimatt og gjere sine lekser men herregud! vi måtte jo sjå film først;p så vi såg Next med cage i hovedrollen som gjekk på canal +.
(god film^^ )


Eg måtte desverre sei hadefint til Hanne engang, og det blei etter filmen.


så var det berre å begynne å gjere meg sjølv klar til at eg skulle vere med mamma på kino : MAMMA MIA! Eg har før sett den i Oslo med en gjeng jenter, men eg var sterk i trua om at mamma ville likt den svært så godt, så eg drog ho med meg og: ) Den var kjempe flott og Mamma vart strålandes glad etter på, og eg satt igjen med en god følelse, så om det enno er noken som ikkje har rukket og sett den, så må dokke vertfall det no: )

vist dokke lurer på når den går på kino der DU bur så kan du finne det ut her: http://www.filmweb.no/



Ha ei fin natt : )

Ingen kommentarer: