17.08.2008

Dagen før dagen:)

Idag den 17.august vel og merke, er dagen før skulen begynner igjen og 92 kullet begynner på heilt nye skular;)


På en vanlig dag ville eg prøvd på å få mest mulig ut av dagen, men eg tenkte at det kunne vere godt og ha en dag før skulen der eg faktisk ikkje trenger å gjere noke som helst. So dagen i dag begynte med at eg vekte Per som hadde overnatta, fordi eg ikkje fekk sove:S så laga eg good frokost med bollar som kanskje vart litt sprø uttapå da .. pytt pytt, mat er mat!: ) også ringte Pål og lurte på om han kunne låne våtdrakta mi for å stå på vannski tross vinden som var da, og det var no greit so han kom og lånte den:P Eg og Per såg ferdig filmen "the patriot" med Mel Gibson og Heath Ledger i hovudrollene som faktisk var nokså bra!: D


Ellers i dag so har eg vell egentli berre rydda romma mine og vert ganske asosial! :p


so no runder eg av for dagen med å sei at eg spiser verdens beste frukt! :) Banan, Epler, og druer, Nam!:D