18.08.2008

1 ST A ;)

I dag var det da første skule dag og opp kl.7




Eg kom i ei ganske grei klasse, noke eg igrunnen viste om fra før av fordi vi hadde smugtitta litt: )


skuledagen varte berre til litt over tolv men den kunne liksågodt ha vart til 4 fordi den var virkelig langdryg og særdeles kjedelig, noko som ikkje var slik som forventa! men eg og sikkert en del andre leve i trua om at det skal bli eit flott skuleår med mange nye minner og komme eit skritt nermare ferdig utdanning ;)






Etter skulen for eg, Gunn, Malin, Henriette, Elise,Oda og Hanne på libris og skaffa oss omtrent dei siste bøkene (?) og så stakk vi innom didriks kafè for et par bagels, vafler, vatn oog Kos: ) Iløpet av tida so stakk Madde innom òg ! : ) vi snoka og litt rundt her og der. Da klarte eg og finne meg noken supre kubbelys med lukt av "jasmin Tea" : ) bilde kjem lenger nede.




Kl.16.00 var det bare for meg og Mariel og komme oss kjapt opp på kunsten for da var det klart for vekas første fotballtrening: ) Den starta for min egen del med å gå litt skeis.. Men følte etterkvart at det retta seg litt oppigjen:p Hadde litt sann slurv osv. :s men pytt pytt: )


Øyvind hadde tidligare fortalt at dei skulle spele kamp der klokka 19.00 : D so spring å sjå?:)




"så ble det kvellen" og eg hadde mest lyst å slappe av i sofaen, men vart nødt å øve kjøre litt i og med at eg skal ha kjøre time med Sverre Johny i morgen før skulen:S Han er foresten en flott kjørelærar!: ) so det blei litt sentrumskjøring på Eid for det er det eg sliter med for tida : /








Her ser du da bilder fra skulen: ) og dei to supre kubbelysa eg kjøpte idag; )

Ingen kommentarer: